vrijdag 20 augustus 2021

Mega-update!

 Lang geleden dat ik hier nog eens iets postte...😏Maar dat wil niet zeggen dat we hebben stilgezeten! Ik was wel druk in de weer soms met andere dingen, maar bij elke verandering aan de baan, heb ik -denk ik toch- een foto genomen... Ik probeer hier even een mega-update te geven in chronologische volgorde!

De sporen werden even terug verwijderd, en de lijm wordt aangebracht.

Even wat gepast gewicht erop leggen tegen het opkrullen...

Dan worden de sporen er terug opgelegd.


Alle wissels worden gelabeld om het overzicht te behouden.


Ondertussen is het schaduwstation wat groter geworden. De kast in de hoek is verplaatst en zo kon er nog een meter en 40cm gewonnen worden! De binnenste sporen in de bundel kunnen treinen binnenpakken van 2,40m!

Tot de volgende!


Geen opmerkingen:

Mega-update!

 Lang geleden dat ik hier nog eens iets postte...😏Maar dat wil niet zeggen dat we hebben stilgezeten! Ik was wel druk in de weer soms met a...